Digitalni marketing za turistične ponudnike v čezmejnem prostoru Slovenije in Madžarske
Zavod za kulturo, turizem in šport Murska Sobota je ob sodelovanju projektnih partnerjev 10. aprila 2025 v kongresni dvorani hotela Radin v Radencih pripravil izobraževanje s področja digitalnega marketinga za turistične ponudnike v čezmejnem prostoru Slovenija – Madžarska.
Več kot šestdeset udeležencev je prisluhnilo strokovnjakom marketinške agencije Funkit Marketing iz Murske Sobote, ki so s pomočjo interaktivnega predavanja in praktičnih primerov predstavili ključne vidike uspešnega digitalnega nastopa turističnih ponudnikov. Poseben poudarek je bil namenjen razumevanju in upravljanju blagovnih znamk v digitalnem okolju, ustvarjanju privlačnih vsebin za splet in družbena omrežja, uporabi spletnega oglaševanja ter drugim sodobnim veščinam, ki so danes nepogrešljive v turizmu.
Izobraževanje je sodilo v okvir projekta »ICDM – Razvoj inovativnega modela kolesarske destinacije v slovensko-madžarski obmejni regiji«. Zavod za kulturo, turizem in šport Murska Sobota projekt izvaja skupaj z madžarsko županijo Zala, neprofitno javno družbo za regionalni razvoj West Pannon in Znanstveno-raziskovalnim središčem Bistra Ptuj. Partnerji so se povezali na podlagi čezmejnega sodelovanja v programu Interreg VI-A Slovenija – Madžarska za obdobje 2021-2027. Iz Evropskega sklada za regionalni razvoj ga sofinancira Evropska unija.